Nasz wpływ

Wpływ na społeczność

Staramy się wykorzystać naszą skalę do czynienia dobra i spożytkować naszą zdolność do szybkiego wprowadzania innowacji, aby wzmocnić społeczności na całym świecie, w których nasi pracownicy mieszkają i pracują. Kultura Amazon opiera się na rozwiązywaniu niemożliwych do rozwiązania problemów, dlatego jesteśmy w stanie przyjąć odmienne, bardziej praktyczne podejście w odróżnieniu od innych organizacji. Współpracujemy z partnerami społecznymi, aby znaleźć rozwiązania dla najpilniejszych wyzwań na świecie i stworzyć długoterminowe, innowacyjne programy, które będą miały trwały i pozytywny wpływ na otoczenie.
A boy wearing headphones works on a laptop at a coding camp while smiling.

Stawiamy na budowanie długofalowych, innowacyjnych programów, które mają trwały, pozytywny wpływ.

Niektóre sposoby wspierania społeczności na całym świecie obejmują dopilnowanie, aby więcej młodych ludzi uczyło się o STEM i informatyce za pośrednictwem programu Amazon STEM Kindloteka; zajęcie się „biężącymi potrzebami”, aby pomóc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb, dzięki którym uczniowie będą mogli odnosić sukcesy w szkole; wspieranie społeczności dotkniętych klęskami żywiołowymi; oraz ułatwienie klientom wspierania ich ulubionej organizacji charytatywnej za każdym razem, gdy robią zakupy za pośrednictwem AmazonSmile.
  • Staramy się zachęcać uczniów z mniej uprzywilejowanych społeczności do nauki informatyki i rozwijania kariery w dziedzinach technologicznych lub innych przyszłych pożądanych zawodach, zapewniając dostęp do wysokiej jakości edukacji informatycznej. Nasz autorski program Amazon STEM Kindloteka ma za zadanie inspirować, edukować i przygotowywać uczniów od dzieciństwa aż po studia.
  • Our focus on housing equity includes a more than $2 billion Housing Equity Fund to preserve and create housing that is affordable for moderate- to low-income individuals and families in communities we are proud to call home. A $100 million commitment to our nonprofit partner also supports families on their journey out of homelessness.
  • The COVID-19 pandemic intensified the need for hunger-relief efforts, and Amazon is committed to playing our part by donating delivery services to help food banks and nonprofits get meals to the doorsteps of people in need.
  • We leverage Amazon’s vast operational excellence, innovative technologies, and worldwide logistics network to provide fast and effective support to organizations fighting large-scale natural disasters. Amazon has filled cargo jets with Amazon-donated items for communities ravaged by hurricanes, sent solar-powered lights to people living without power, enabled customers to easily donate products and cash on Amazon.com, and helped governments and nonprofits expedite response efforts at scale through our AWS cloud services.
  • Every day, we donate 50,000 items to help people in need. In one year, FBA Donations provided 20 million items in the U.S. and UK to support communities and help the planet, and now the program launches in France.