Kim jesteśmy

Amazon kieruje się czterema zasadami: koncentracją na potrzebach klienta, a nie konkurencji, pasją do innowacji, zaangażowaniem w doskonałość operacyjną i myśleniem długoterminowym. Amazon stara się być najbardziej zorientowaną na klienta firmą, najlepszym pracodawcą i najbezpieczniejszym miejscem do pracy na świecie. Opinie klientów, zakupy jednym kliknięciem, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklaracja Klimatyczna (The Climate Pledge) to niektóre z pionierskich projektów zainicjowanych przez Amazon.
An Amazon delivery man walks along a Prime van carrying two Amazon boxes.

Mentalność „Day 1” Amazon to nasze podejście polegające na robieniu wszystkiego z energią i duchem przedsiębiorczości tak jak w nowej organizacji, w pierwszym dniu jej istnienia.

Praca nad zdobyciem i utrzymaniem zaufania naszych klientów jest największą siłą napędową podejścia „Day 1” Amazon. Proces decyzyjny w Amazon wymaga od pracowników rozważenia, czy dane działanie jest jednokierunkowe – pociągające za sobą konsekwencje i niemal nieodwracalne – czy też dwukierunkowe, pozwalające łatwo zmienić kurs i zawrócić. Dowiedz się więcej o tym, kim jesteśmy, przeglądając nasze Doroczne listy do akcjonariuszy od 1997 r. do dziś.
Znalazłam swoje miejsce i poleciałam do Seattle

Miejsce rozwoju kariery, przyjaźni i pasji

W drodze ze swojej poprzedniej pracy do domu codziennie przejeżdżał obok trwającej właśnie budowy oddziału firmy w Bielanach Wrocławskich. Podczas jednej z takich podróży, Waldek zdecydował się związać swoją przyszłość z Amazon i dołączyć do zespołu Centrum Logistyki E-commerce pod Wrocławiem.