Co robimy

Realizacja zamówień

Nasz dział operacyjny i nagradzane zespoły obsługi klienta znajdują w centrum misji Amazon, którą jest stanie się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na Ziemi. Wspólnie tworzymy, budujemy i bierzemy odpowiedzialność za to, co robimy — niezależnie od tego, czy opracowujemy nową technologię, uruchamiamy centrum logistyczne Amazon, czy też dostarczamy paczki bezpośrednio do klientów Nieustannie tworzymy pomysły, usługi i produkty, które ułatwiają życie milionom ludzi.
A woman retrieves her package from Scout in front of a home.
  • Nasza sieć logistyczna to nie tylko najnowocześniejsze technologie oraz różne rodzaje i rozmiary budynków do obsługi zamówień, ale przede wszystkim nasi pracownicy, którzy ożywiają magię Amazon z myślą o naszych klientach.
  • Dostarczanie zamówień do domów naszych klientów stanowi ostatni etap dostawy. Dostarczamy towary do domów, firm, automatów paczkowych Amazon Lockers, a nawet samochodów. Sieć ta działa dzięki setkom małych firm i tysiącom kierowców, którzy wykorzystują technologię dostarczaną przez Amazon.
  • Ten system dostaw jest przeznaczony do bezpiecznego transportu przesyłek do klientów w ciągu 30 minut lub krócej przy użyciu bezzałogowych statków powietrznych, zwanych również dronami. System Prime Air ma ogromny potencjał do poprawy usług, które już świadczymy milionom klientów, zapewniając szybką dostawę przesyłek, co również spowoduje zwiększenie ogólnego bezpieczeństwa i wydajności systemu transportowego.

Najtrudniejsza dostawa w Amazon

W „krainie wysokich przełęczy” skala wyzwań jest tak rozległa jak lokalny krajobraz. Do Lehu prowadzą dwie drogi. Każda z nich wiąże się z wymagającą podróżą przez góry. Z uwagi na trudne warunki pogodowe – w tym gęsty śnieg, który blokuje przejazd – przez kilka miesięcy w roku drogi są zamknięte. Nie można tutaj dojechać żadnym pociągiem, chociaż funkcjonuje małe komercyjne lotnisko.