Co robimy

Amazon.pl

Każdego dnia zespoły Amazon na całym świecie tworzą rozwiązania, które pozwalają zaspokoić klientom pragnienie niższych cen, lepszego wyboru i wygodnych usług. Jednym ze sposobów, w jaki gwarantujemy szeroki wybór produktów, są setki milionów małych i średnich firm w całej Europie.
Wspieranie naszych sprzedawców
  • Przyspieszenie jakiego doznają niezależni sprzedawcy w naszym sklepie to zapierająca dech w piersiach opowieść. Znaczna część wzrostu liczby sprzedawców w sklepie Amazon wynika z sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Amazon zainwestował dziesiątki miliardów dolarów w infrastrukturę i zbudował setki narzędzi, aby pomóc niezależnym sprzedawcom odnieść sukces w naszym serwisie. Obejmuje to udostępnianie analiz danych, które pomagają niezależnym sprzedawcom docierać do szerokiego grona klientów.
  • Chociaż Amazon jest dużą firmą, działamy na konkurencyjnych i bardzo rozdrobnionych rynkach globalnych. W rzeczywistości mamy większych od nas konkurentów na rynku detalicznym w każdym kraju, w którym działamy.
Odkryj kilka naszych sklepów i więcej
  • Od Amazon Fashion i Prime Wardrobe, po artykuły motoryzacyjne i rzemiosło artystyczne, oferujemy klientom szeroki wachlarz produktów i usług do wyboru, z opcjami dostawy, które spełniają ich potrzeby.
  • Wprowadzony w 2005 roku jako program członkowski zbudowany na fundamentach nieograniczonej, szybkiej i darmowej wysyłki, obecnie Prime na rynku USA obejmuje takie korzyści, jak bezpłatna dostawa jednodniowa, serwisy Prime Video i Amazon Music, bezpłatną dwugodzinną dostawę artykułów spożywczych, serwisy Prime Reading, Prime Gaming, Amazon Photos, Prime Wardrobe, specjalne okazje, wczesny dostęp do wielu ofert i wiele więcej.
  • Ponownie definiujemy pojęcie słuchania muzyki, umożliwiając klientom odblokowanie milionów utworów i tysięcy polecanych list odtwarzania, stacji i podcastów. Serwis Amazon Music zapewnia nieograniczony dostęp do nowości i klasycznych hitów na milionach urządzeń mobilnych z systemami iOS i Android, komputerach PC, Mac i urządzeniach obsługujących usługi Echo i Alexa, w tym Fire TV i innych.

W jaki sposób Amazon wspiera zewnętrznych sprzedawców za pomocą narzędzi, analiz i danych?

Amazon zainwestował dziesiątki miliardów w infrastrukturę i zbudował setki narzędzi, aby pomóc sprzedawcom odnieść sukces - w tym analizy danych, które pomagają im lepiej zrozumieć potrzeby klienta.