Nasz pierwszy Raport Transparentności Sklepów w Unii Europejskiej pokazuje, jak znaczące jest nasze zaangażowanie w to, by nasi klienci mogli robić bezpieczne zakupy w sklepach Amazon, wzmacniając swoje pozytywne doświadczenia zakupowe.

Dowiedz się, jak Amazon tworzy godne zaufania środowisko zakupowe. Poznaj naszą politykę na rzecz ochrony klientów, partnerów sprzedaży, marek i reklamodawców przed wszelkimi formami oszustw i nadużyć w e-commerce.

Niemal trzy dekady temu postanowiliśmy, że będziemy najbardziej skoncentrowaną na kliencie firmą na świecie, po to, by mogli kupić w naszych sklepach wszystko, czego potrzebują. Co więcej - znajdą tam najszerszy wybór bezpiecznych i autentycznych produktów. W ramach tej misji nieustannie dążymy do zdobycia i utrzymania zaufania klientów, które trudno zyskać, ale łatwo stracić. Dlatego inwestujemy znaczne środki w ludzi i technologie, aby zakupy w sklepach Amazon były nie tylko bezpieczne, ale dawały również ogrom satysfakcji.

Jesteśmy dumni z pracy, którą wykonaliśmy, aby zapobiec wprowadzaniu do sklepów Amazon nielegalnych ofert i treści naruszających nasz regulamin. Wymagało to znacznych zasobów oraz innowacji, a także partnerstw, które zbudowaliśmy z właścicielami praw, agencjami rządowymi, organami ścigania, organizacjami zarządzającymi własnością intelektualną i wieloma innymi instytucjami. Ustanawiamy najlepsze praktyki, które mogą być stosowane w branży detalicznej na całym świecie. Obejmują one nasze proaktywne kontrole, innowacyjne narzędzia oraz współpracę między sektorem prywatnym i publicznym, służącą zapewnieniu konsumentom, małym firmom i partnerom handlowym bezpiecznego miejsca do zakupów i sprzedaży online, a tym samym, pozytywnych doświadczeń zakupowych.

Wiemy, że poczyniliśmy w tym zakresie ogromne postępy, ale zarówno my, jak i cały segment e-commerce, mamy przed sobą jeszcze długą drogę do tego, by zapewnić klientom i sprzedawcom jak najwyższe standardy. Dlatego jesteśmy zdeterminowani do dalszych inwestycji, wdrażania innowacji i dążenia do tego, by być solidnym partnerem e-commerce, zapewniając jednocześnie kupującym i sprzedającym jak najbardziej satysfakcjonujące doświadczenia.

Korzystając z formuły tego raportu, będziemy w cyklu półrocznym publikować aktualne informacje na temat naszych bieżących działań, w tym w obszarach wymaganych do raportowania na mocy Aktu o usługach cyfrowych.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym pierwszym Raportem Transparentności Sklepów w Unii Europejskiej.


Raport powstał na podstawie danych, które są dostępne w formacie .csv pod tym linkiem.