Nasz wpływ / Nasze Wsparcie

Małe i średnie przedsiębiorstwa

Inwestujemy w sukces przedsiębiorców, rzemieślników i małych firm sprzedających w naszym serwisie. Gdy oni odnoszą sukces, nasi klienci korzystają z oferowanych przez nich produktów i usług. To jeden z powodów, dla których zainwestowaliśmy ponad 30 miliardów dolarów — między 2019 a 2020 rokiem — w logistykę, narzędzia, usługi, programy i personel, aby wspierać rozwój naszych sprzedawców.
Three males and a female stand in front of a wall of wood. One of the men has a dog perched on his shoulders. These four individuals are siblings who run a small business named Pereida-Rice Woodworking, which sells on Amazon.

Małe i średnie firmy (MŚP) sprzedające w serwisie Amazon mają swoje siedziby we wszystkich stanach USA i ponad 130 krajach na całym świecie.

Od 2000 roku Amazon udostępnia swoją wirtualną przestrzeń na półkach, dzięki czemu małe i średnie firmy mogą dotrzeć do setek milionów klientów, budować swoje marki i rozwijać działalność. Inwestycje Amazon wspierają logistykę, narzędzia, usługi, programy i ludzi, aby wspierać rozwój naszych sprzedawców reprezentujących MŚP. Rezultatem jest ciągły sukces dla sprzedawców i klientów. Produkty oferowane przez segment MŚP stanowią ponad 60% wszystkich produktów sprzedawanych w naszych sklepach internetowych, a ich sprzedaż nadal przewyższa sprzedaż naszej marki. Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej podziwiamy ducha przedsiębiorczości naszych małych partnerów biznesowych i dążenie do innowacji, a my w Amazon nadal będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, aby ich wspierać.

Wspieranie małych przedsiębiorstw

Chociaż nikt nie opracował jeszcze idealnej metody reagowania na pandemię COVID-19, nasze zaangażowanie we wspieranie małych i średnich firm, które sprzedają w sklepach Amazon, nigdy nie było bardziej zdeterminowane. Nasz raport przedstawiający rezultaty sektora MŚP pokazuje sukces tych przedsiębiorstw.

Amazon publikuje swój pierwszy Raport dotyczący ochrony marki

Nasz pierwszy raport na ten temat dostarcza kompleksowe spojrzenie na to, jak zapewniamy klientom zakupy autentycznych produktów w naszym sklepie, w tym w jaki sposób chronimy marki oraz miliony małych i średnich firm, które oferują swoje produkty w naszym sklepie.