Prime Day zbliża się wielkimi krokami. W dniach 12-13 lipca 2022 klienci Prime w 20 krajach będą mogli skorzystać z promocji na rozmaite produkty – zarówno od najlepszych marek światowych i krajowych, jak i od lokalnych sprzedawców zewnętrznych. Jesteśmy przygotowani na to, aby klienci Amazon otrzymali swoje zamówienia na czas, zarówno w Prime Day, jak i każdego innego dnia.

Od ponad dwudziestu lat inwestujemy w rozwój naszej sieci operacyjnej i transportowej, która działa sprawnie i jest specjalnie przygotowywana, by sprostać okresom wzmożonych zamówień, szczególnie podczas wydarzeń zakupowych, takich jak Prime Day czy okres przedświąteczny. W tym roku przygotowaliśmy się najlepiej, jak potrafiliśmy, aby zapewnić klientom znakomitą i kompleksową obsługę od chwili kliknięcia w „Kup teraz”, aż po dostawę pod same drzwi.

Oto niektóre sposoby, dzięki którym zapewniamy szybką i bezpłatną dostawę podczas Prime Day i każdego innego dnia:

Klientom Prime oferujemy największy wybór produktów z szybką, bezpłatną dostawą. Wśród nich znajduje się wiele ofert, które będą dostępne przez cały okres Prime Day – od ubrań i elektroniki po zabawki i akcesoria do domu. Obecnie oferujemy dostawę tego samego dnia w 17 krajach, m.in. w ponad 140 miastach w USA i Europie. Wiele z tych zamówień dostarczamy w ciągu kilku godzin od zakupu. Ułatwiamy też procedurę zwrotu, zapewniając wygodne i bezpłatne zwroty dla wszystkich zamówień, nawet bez drukowania etykiety zwrotnej.

Staramy się zapewniać klientom szeroki wybór produktów. Skupiamy się na ich zamawianiu z wyprzedzeniem, by zapewnić ich szeroki wybór towarów oraz skrócić dystans, jaki muszą pokonać do klienta. Stale przechowujemy odpowiednie zapasy we właściwych miejscach, by podczas ważnych wydarzeń zakupowych, takich jak Prime Day produkty były szybko dostępne. Zainwestowaliśmy również w najnowocześniejsze rozwiązania w centrach logistyki e-commerce, aby móc łatwiej zaspokajać potrzeby klientów na całym świecie oraz zwiększyć bezpieczeństwo i komfort w miejscu pracy. Obejmuje to wykorzystywanie sztucznej inteligencji oraz robotów do przenoszenia i przechowywania paczek w centrach dystrybucyjnych, systemów rozpoznawania obrazów wspomagających sortowanie i etykietowanie oraz uczenia maszynowego do transportowania milionów paczek dziennie.

Klienci otrzymują zamówienia podczas Prime Day między innymi za pośrednictwem naszej sieci ciężarówek, pociągów, samolotów i – co najważniejsze – ludzi. Mając ponad 110 samolotów, 50 000 naczep, 400 centrów logistyki, 150 sortowni i 1 000 stacji dostawczych na całym świecie, jesteśmy gotowi dostarczyć paczki do naszych klientów podczas nadchodzącego Prime Day. Tak duże wydarzenie zakupowe i operacje logistyczne jak Prime Day, nie byłyby możliwe bez zaangażowania naszych pracowników zatrudnionych na całym świecie. Dlatego zapewniamy naszym pracownikom konkurencyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych, m.in.: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie zdrowotne oraz zniżki pracownicze.

Jesteśmy dumni z tego, w jaki sposób będziemy realizować zamówienia dla klientów podczas nadchodzącego Prime Day. Jednak nigdy nie przestaniemy wprowadzać innowacji, uczyć się i rozwijać, po to, by nasza sieć dostaw była najbezpieczniejsza i najsprawniejsza, jak to tylko możliwe. Bezpieczeństwo naszych pracowników i partnerów jest dla nas najważniejsze – codziennie, w każdym dziale, w każdym kraju. Zainwestowaliśmy ponad miliard dolarów w technologię bezpieczeństwa w samochodach dostawczych, w programy szkoleniowe dla kierowców, podwyżki stawek godzinowych i ciągłe ulepszenia, dzięki którym kierowcy mogą realizować dostawy bezpiecznie i bezproblemowo oraz liczyć na niezbędne wsparcie ze strony Amazon.

Dziękujemy wszystkim pracownikom i partnerom na całym świecie, którzy niosą radość naszym klientom każdego dnia – także podczas nadchodzącego Prime Day.